Ինչպե՞ս պատմել հետաքրքիր պատմություն

Typewriter What is Your Story

 

 

 

 

 

Ինչպե՞ս պատմել հետաքրքիր պատմություն

Սովորողները քննարկում են, թե հայաստանյան լսարանի համար  որո՞նք են լուր, նորություն, որոնք՝ ոչ (ճիշտ տարբերակներն ընդգծված են):

Հարցեր վերնագրերից  յուրաքանչյուրի համար.

  • Կարո՞ղ է սա տեղ գտնել հայաստանյան լրատվամիջոցի լուրերի թողարկման մեջ:
  • Ի՞նչ նոր բան ենք իմանում այս վերնագրից:
  • Որքանո՞վ է սա առնչվում հայաստանցիների հետ:
  • Ինչքանո՞վ է դա հետաքրքիր հայաստանյան լսարանին:
  • Ինչու՞:
  • Ու՞մ է այս լուրը հետաքրքիր:

Վարժություն

Այս վարժությունն աշակերտներին կօգնի հասկանալ լսարանի դերը, թե ինչպես է լուրը փոխվում` կախված լսարանից:

 Ապա աշակերտներին բաժանում է  4 խմբի: Խմբերից յուրաքանչյուրը պետք է ներկայացնի նույն իրադարձությունը՝ տարբեր լսարանների համար: Ուսուցիչը խմբերին բաժանում է իրադարձության փաստերի մեկական օրինակ և հանձնարարում`տրված փաստերից օգտվելով  կազմել լուր տարբեր լսարանների համար: Պարտադիր չէ օգտագործել ամբողջ ինֆորմացիան. կարող եք ընտրել, թե հատկապես ինչի մասին պատմել ձեր նյութում:  Կախված լսարանից խմբերը պիտի ընտրեն նաեւ լուրի լեզուն եւ ոճը` խոսակցական, պաշտոնական եւ այլն:

­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­_____________________________________________________________________

Իրադարձություն` դպրոցական հավաքույթ, որն ավարտվել է ծեծկռտուքով:

Փաստեր`

  1. Դպրոցում կազմակերպվել է երեկույթ` նվիրված ապրիլի 7-ին: Մասնակցել են 8-10-րդ դասարանների աշակերտները, ուսուցիչները, իսկ տնօրենը գործուղման է եղել: Երեկույթի սեղանին եղել է աղջիկների պատրաստած թխվածքը, միրգ, քաղցրեղեն, հյութեր:
  2. 8Ա-ն պատրաստել է փոքրիկ բեմադրություն, 9Բ-ն՝ մայրերին նվիրված մի քանի երգ, տասներորդցի տղաները բոլոր աղջիկների համար կակաչներ են գնել: Կակաչների մի մասը կարմիր է եղել, մյուսները` դեղին:
  3. Լավագույն պարային զույգ մրցույթում հաղթել են 10Գ-ի Արմինեն ու Կարենը, ինտելեկտուալ խաղում հաղթել է 9Ա-ի Նարինեն: Վիճակահանությամբ՝ երեկոյի թագուհի ու թագավոր են ընտրվել ութերորդցի Աննան ու տասներորդցի Նարեկը, ով դպրոցում հայտնի է որպես «գիրք կրծող» «ծակ մաթեմատիկոս»: Նարեկն անցած կիսամյակում բոլոր առարկաներից միայն գերազանց գնահատականներ է ստացել:
  4. Մրցույթի կանոններով` թագուհին ու թագավորը պետք է միասին պարեն, ինչը դուր չի եկել Արամին: Նա սիրահարված է Աննային ու թույլ չի տա, որ Աննայի հետ որեւէ տղա պարի: Արամն ու նրա ընկերները պարի ընթացքում մոտեցել են Նարեկին ու քաշքշել, տարել մի կողմ: Նարեկի դասարանցիներից երկուսը, ովքեր այդ պահին պատուհանի մոտ զրուցելիս են եղել, մոտեցել են, փորձել պաշտպանել: Տղաների վեճը փոխվել է ծեծկռտուքի, որի հետեւանքով Նարեկի աչքը վնասվել է: Կոտրվել են դպրոցին պատկանող թանկարժեք բարձրախոսները, ինչպես նաեւ Արամի iPhone հեռախոսը: Արդյունքում` Նարեկը տեղափոխվել է հիվանդանոց, իսկ Արամին ու նրա ընկերներին տարել են ոստիկանություն: Հաջորդ օրն Աննան դպրոց չի գնացել: Նրա ընկերուհին` Մարինեն, աղջիկներին պատմել է, թե Նարեկը պարելիս համբուրել է Աննային, Աննան էլ նրան խփել է: Իսկ Արմանն էլ պատմել է, թե Արամի ծնողները պատրաստվում են նրան տեղափոխել ուրիշ դպրոց: Նա վստահ է, որ հենց Արամն է խփել Նարեկին:

 

Աշակերտներն, ըստ խմբերի, դեպքը պատմում են համապատասխան լսարանին:

Խումբ Ա – պատրաստում է լուր տնօրենի համար` ուսմասվարի անունից:

Խումբ Բ – պատրաստում է լուր բացակա դասընկերների համար` երեխաների անունից:

Խումբ Գ – պատրաստում է լուր ծնողների համար` երեխաների անունից:

Խումբ Դ — լուր դեպքի մասին՝ տեղական լրատվամիջոցով լուրերի թողարկման համար:

Լուրը պատրաստելուց հետո` ամեն խմբից մեկական ներկայացուցիչ կարդում է այն: Ապա համեմատում են լուրերը` ըստ լսարանի, օգտագործված փաստերի, կիրառված լեզվի, աղբյուրների…  Ընտրում են հաղթող թիմ, որի գրած լուրը ամենից շատ է համապատասխանում իրենց ներկայացված պահանջներին:

Հարցեր

  • Ինչո՞ւ է այս լուրը հետաքրքիր տվյալ լսարանին:
  • Ձեր կարծիքով այս լսարանին (բացակա աշակերտներ, ծնողներ, տնօրեն, հեռուստադիտողներ) հատկապես ո՞ր փաստերն են հետաքրքրում եւ ինչո՞ւ:
  • Ինչո՞ւ եք օգտագործել այս կամ այն փաստը կամ կարծիքը:
  • Որքանո՞վ է լուրի լեզուն/ոճը կախված նրանից, թե ում ես պատմում:
  • Նման լուրն արդյո՞ք հետաքրքիր կլիներ, եթե դեպքը պատահած լիներ կողքի դպրոցում/ուրիշ քաղաքում:
  • Լսարանում ի՞նչ հարցեր են առաջանում փաստերը կարդալիս: Ի՞նչ փաստեր են պակասում:

Ուսուցիչը ընտրում է մեկ հաղթող լուր, որը կտեղադրվի դասընթացի համար բացվող բլոգում: 

Ամփոփում

Ուսուցիչը սովորողների հետ փորձում է ձեւակերպել, թե ինչ է ինֆորմացիան: Հիշում են նաեւ այդ դասին սովորած նոր հասկացությունները, տալիս դրանց բացատրությունները: 

 

Advertisements

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s